niedziela, 21 grudnia 2014

Interview with... 3

Pytanie jak zwykle: O kogo chodzi?

Żeby nie było zbyt łatwo proszę o podanie dwóch dowolnych imion tej postaci z moich innych opowiadań ;)

Mała podpowiedź w etykietach ;)
_______________

Kim jestem?

Córką swojej matki i jej niemal dokładną kopią. Różnią nas tylko bardzo małe szczegóły.

Skąd się wzięłam?

Stąd, skąd biorą się inne dzieci ;)

Ile mam lat?

Na pewno więcej niż określa to mój wygląd. Nie będę jednak wchodziła w szczegóły...

Skąd jestem?

No właśnie. To pytanie zawsze wymagało skomplikowanych odpowiedzi. Umówmy się, że lubię podróżować ;)

Jakie jest moje imię?

Domyślcie się. W domu nazywają mnie inaczej, niż mam na imię, a tam, dokąd się kiedyś udałam je zdrobnili.

Jaką mam moc?

Tego sama do końca nie wiem. Chyba jeszcze się do końca nie ukształtowała. Jednak mam nadzieję, że będzie choćby zbliżona do mocy mamy.

Gdzie można mnie spotkać?

Ciężko powiedzieć. Raz jestem tu, a raz tam... Już mówiłam, że dużo podróżuję :)

Czy mam rodzinę?

Oczywiście. Szkoda tylko, że jestem jedynaczką...

Czy kiedykolwiek mnie kusiło, żeby złamać zasady?

Uczę się od najlepszych. A najlepsi je łamią...

Czy kiedykolwiek byłam zakochana?

Poprawka, ja jestem zakochana. Ze wzajemnością. Tak jak kiedyś mama... Cóż, historia zakazanych miłości lubi się powtarzać...

Jakie jest moje największe marzenie?

Kiedy w końcu dorosnę, chcę być jak mama. Ale mam jeszcze jedno. Nie chciałabym stracić tego, co przeżyłam w dzieciństwie...


10 komentarzy:

  1. czyżby chodziło o małą damę czyli Chibiusę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) ale to 1/3 odpowiedzi:) i proszę o podpis :)

      Usuń
  2. Chibiusa, właściwie to Usagi (Mała Dama, Usagi Serenity)
    Astrid (Camillis Lucemis Astraes)

    chociaż pierwszym skojarzeniem - nie wiem czemu - była ChibiChibi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Chibiusa. Astrid też się zgadza. A trzecia wersja?

      Chibi Chibi? Pierwsze Interview with.. było o niej... ;)

      Usuń
    2. Nie znam trzeciej wersji i nic mi się nie kojarzy

      Usuń
    3. Nie chodzi Ci chyba o Różę? bo to nie było nadane imię...

      Usuń
    4. nie... Za bardzo kombinujesz... najchętniej dałabym "drogowskaz w prawo"... No dobra, moje pierwsze opko (ogólnie)

      Usuń
    5. Aha.. Więc Ariana - to czego nie czytam, bo za bardzo tam pochrzanione na moją głowę xD i coś z Seiyą jest xD xD

      Usuń
    6. Ty już na Seyię nie zwalaj XD Jakbyś przeczytała, to byś wiedziała, że jego osoba tam praktycznie nie występuje :D A co do pochrzanienia to się zgadzam, nawet ja to przestałam ogarniać i dlatego sobie tak siedzi w zawieszeniu...

      Usuń
    7. ale mnie zniechęciła, że podobno Usa nie była szczęśliwa z Mamoru tak do końca, więc to już nie dla mnie xD

      Usuń