wtorek, 18 marca 2014

Konkurs... inaczej

Najpierw słówko do Kati - cóż, zostawiłaś mi w sumie wolną rękę jeżeli chodzi o treść. Ze mną jak z dzieckiem - jeżeli nie określi mi się jasno jakiegoś konkretnego paringu, wtedy piszę stricte o bohaterze.

A teraz do rzeczy. Konkurs będzie polegał na przypasowaniu bohatera/ bohaterów do obrazka lub motywu muzycznego oraz na krótkim opisie fabuły (ale niekoniecznie). Obowiązuje pełna dowolność. Najlepsze propozycje oczywiście zostaną nagrodzone w odpowiedni sposób :)

A jak to ma zadziałać? (tak, Van, to specjalnie dla Ciebie ;))
Krok 1: z listy poniżej wybierasz sobie obrazek (obrazki) lub motyw muzyczny (chyba, że pasuje do obrazka)
Krok 2: dobierasz bohatera/ bohaterów (pełna dowolność)
Krok 3: Wymyślasz jednozdaniowy zarys fabuły (niekoniecznie)
Krok 4: Piszesz w komentarzu numer obrazka/ muzyki lub razem, dodajesz bohaterów i ewentualnie to jedno zdanie o czym to ma być.

Jeżeli uznam, że ma ręce i nogi - zabieram się za pisanie. Muzyki i obrazków nie wykorzystuję ponownie!

Ilość kombinacji dowolna.

Lista "kandydatów" ;)
1.

2. 
 3.

4. 

5.  

6. 

7. 

8. 










Nie ma obowiązku dorabiania bohaterów/ historii do wszystkich propozycji. Jeżeli podoba ci się jakiś obrazek lub motyw muzyczny, to po prostu napisz z odpowiednim numerem :)

Czekam na komentarze i propozycje :)

7 komentarzy:

  1. może ja za głupia jestem, albo już za późno na myślenie - mogłabyś troszkę jaśniej wyjaśnić zasady konkursu? bo nie do końca ogarniam o co konkretnie chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam w poście wyjaśnienie. Jaśniej już chyba nie jestem w stanie...

      Usuń
    2. dzięki.... :)
      chyba już ogarniam xD ale mój umysł czasem za bardzo chodzi na około. Po porostu wybieram sobie coś i do tego dopasuję postać, ewentualnie krótki zarys fabuły (a nie tak jak pierwotnie myślałam, że wybieram z podanej muzyki i łączę z obrazkiem), tak? dobrze już rozumiem?

      Usuń
    3. Tak. No chyba, że muzyka też ci pasuje ;)

      Usuń
  2. obrazek nr 3
    Wojowniczki wszystkie jak na obrazku.
    To co pojawiło się w mojej głowie - "Stoczmy tą ostatnią bitwę dla naszej przyszłości i nowego świata. Przeżyjmy i uczcijmy to. Za miłość i sprawiedliwość!"
    Po owej walce Sailor Moon traci moc czarodziejki na rzecz potężniejszej mocy, którą posiada jako królowa. ^^
    (można więcej niż jednooooooo??? moooożnaaaa??) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz - ja nie umiem w jednym zdaniu się zmieścić, bo w jednym zdaniu ciężko oddać to, co się ma w głowie ^^

      Usuń
    2. obrazek nr 6 - > a co jakby przed ślubem nagle pojawili się oni wszyscy wprowadzając zamęt w głowie i sercu Usagi? Co jak pojawi się strach i niepewność tego co ma robić? Pojawiają się te demony przeszłości i ona nic nie wie - bach i się budzi, uspokaja i uśmiecha widząc obok siebie śpiącego Mamoru i już wszystko jest dla niej jasne :)
      teraz mi przyszło do głowy, no dobra może wcześniej się kołatało, ale teraz się skrystalizowało :P

      Usuń