wtorek, 4 marca 2014

Wyniki

Cóż, nie będę już dłużej czekać na propozycje pairingów z opowiadania "Masquerade".
Oto wyniki:
Nagrody są równorzędne, ponieważ obie propozycje mnie przekonały :)

Vanja - za Serenity i Endymiona możesz wybrać wątek z mangi/ anime, na którym można oprzeć opowiadanko (bez Short Story z mangi)  lub obrazek.

Kati - za Minako i Ace (z "Hasło brzmi Sailor V") masz do wyboru bohatera (bohaterów) lub motyw muzyczny.

Linki do obrazka lub muzyki prozę zostawić w komentarzu.

Gratuluję i mam nadzieję, że następnym razem będę miała większy wybór :)

2 komentarze:

  1. tak mnie nagle przed chwilą naszło - powiedziałam przyjaciółce, że muszę się zastanowić nad wątkiem i nagle pojawił się w głowie...
    Sailor Cosmo - ten wątek dla mnie jest takim mało wyjaśnionym w mandze :) czy faktycznie jest tak, że to królowa ;] no i jak otrzymała tą formę :D Wątek Sailor Cosmo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diamand! Oczywiście, że stawiam na Diamanda!

    OdpowiedzUsuń