wtorek, 17 czerwca 2014

Rozwiązanie

Postawiliście mnie przed trudnym zadaniem. Prawidłowa odpowiedź padła. Chodziło Ami i Taikiego. Niestety, pomimo moich szczerych chęci i podpowiedzi (chodziło o skojarzenie z etykietą SONGFIC, co raczej było już oczywiste) nie mogłam jej uznać. Dlaczego? Dlatego, że pojawiła się jako propozycja. Gdybyś Van nie postawiła na kogoś innego...

Więc ogłaszam co następuje: w związku z tym, że dwie osoby poprawnie odgadły, że bohaterką jest Ami, postanowiłam podzielić nagrodę, i tak:

  • Fanka12 - obrazek 
  • Vanja - muzyka (dowolna)
Proszę o pozostawienie linku w komentarzu. Jeżeli muzyka i obrazek się zazębią, będzie jedno, a jak nie to dwa opowiadania.

Gratuluję :)

4 komentarze:

  1. Wiem, że chodziło o SONG, domyśliłam się o kogo Ci chodzi ALE on (względnie ona) w ogóle nie pasował do tego opisanego z opowiadaniu... Serio, po prostu jakoś charakterem mi nie pasował :P

    Muzyka? Coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam! Jedna z moich ulubionych piosenek! A co się będę.
      https://www.youtube.com/watch?v=ZGoWtY_h4xo

      Usuń
    2. możliwe, że do Bryana Adamsa już pisałaś ;] mi od razu do głowy wpadł "robin hood" ale myślałam jeszcze o every breath you take, ale jednak don't tell me jakoś bardziej bym chciała xD chociaż miałam dylemat w końcu...

      Usuń
  2. idę na kompromis ponieważ nie jestem pewna czy dała byś radę napisać opko o U&d to może coś do tego obrazka http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2014/061/e/1/beso_sailor_moon_uranos__con_fondo_by_jackowcastillo-d78pegv.png fanka 12 :)

    OdpowiedzUsuń