sobota, 30 sierpnia 2014

Interview with... 2

Taka mała powtórka z rozrywki, jednak tym razem z inną bohaterką.

Miłej lektury :)
______________________________

Kim jestem?

Jestem strażniczką wszystkiego co się kiedykolwiek wydarzyło i wydarzy. Pod moim władaniem są również wszystkie wymiary.

Skąd się wzięłam?

Z myśli. Moim ojcem jest Chronos. Potrzebował strażnika, który mógł mieć pieczę nad całością. Tak powstał mój wizerunek, w który tchnął życie.

Ile mam lat?

Tyle, na ile wyglądam. Nigdy nikomu nie odpowiem inaczej. Prawda jest taka, że sama nie mogę precyzyjnie określić swojego wieku.

Skąd jestem?

To tajemnica. Tabu, którego nie można wyjawić. Zbyt duże ryzyko się z tym wiąże.

Jakie jest moje imię?

Na ziemi Setsuna. Tam, gdzie jestem teraz zwą mnie Strażniczką lub Sailor Pluto.

Jaką mam moc?

Kolejne tabu. Jednak tu mogę co nieco opowiedzieć. Władam czasem. Jeżeli taka jest moja wola, mogę przenieść w przeszłość lub w przyszłość. Mogę również odesłać do innego wymiaru. Nie wolno mi natomiast zatrzymywać czasu, ani zmieniać biegu historii. :Przepraszam, ale nic więcej nie mogę zdradzić..

Gdzie można mnie spotkać?

Tam, gdzie aktualnie się znajduję. Jeżeli jestem na ziemi, to właśnie tam, jeżeli zaś stoję na posterunku, lepiej żebyś nie wiedział, gdzie to się znajduje. Dla własnego bezpieczeństwa...

Czy mam rodzinę?

Jeżeli się dłużej nad tym zastanowić, to coś na jej kształt stworzyłyśmy z Haruką, Michiru i Hotaru. Jednak zawsze moim przeznaczeniem była samotność...

Czy kiedykolwiek mnie kusiło, żeby złamać zasady?

Nie tylko kusiło. Ja to zrobiłam. Cena była wysoka. Zginęłam...

Czy kiedykolwiek byłam zakochana?

Tak, niestety, bez wzajemności...

Jakie jest moje największe marzenie?

Normalne życie. Takie, na jakie mogą sobie pozwolić pozostałe wojowniczki. Z realnych... Może to, żeby Mała Dama mi w końcu oddała kluczyk, który mi kiedyś zakosiła...


2 komentarze:

  1. Hahaha, końcówka miażdży system xD
    Rozłożyła mnie na łopatki ta końcówka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się końcówka wymiata..
    Serena

    OdpowiedzUsuń