czwartek, 16 października 2014

I'll be lifted

Jako, że dawno nie było u mnie konkursu...

Pytanie standardowe: o kogo chodzi? (imię z mangi/ anime + dodatkowo imię ze SŁ  (tu dowolne))

Muzyka tu.

Podpowiedź: postać ta już u mnie występowała. Dokładnie w Srebrnej Łzie. Z epilogu można było się dowiedzieć, że współdzieliła władzę na Kimnoku.
____________________________

Feel like a superhero, what type of dreams are these
I'm high as like as eagle, I'm taller than the trees
And I can't turn back, I tell my heart relax
Late at night, in the dark, I close my eyes
And suddenly everything is gone...

Od początku chciałam mieć wszystko. Zresztą wszystko mi sprzyjało. Los obdarzył mnie umiejętnościami walki, niezniszczalnością. Byłam dobra i zła jednocześnie. Świat się mnie bał. Miałam wszystko. Jednak mi to nie wystarczało. Chciałam, żeby w każdym z zakątków galaktyki mnie znano. Pomógł mi w tym chaos. Zanim spostrzegłam, co się stało, opanował i zniszczył wszystko. Nie chciałam tego, lecz było już za późno...

All I hear is music, I'm loosing all control
I have no excuses, can't say I wasn't told
If the sky turns black, I tell my heart relax
Late at night, in the dark, I close my eyes
And suddenly everything is gone...

Robiłam to wbrew sobie. Początkowo oczywiście. Tam, gdzie stawiano mi opór... Cóż, taka jest wojna. Zostawiałam po sobie zgliszcza. Gdzieś po drodze zaczęłam je kolekcjonować. Sama nie wiedziałam, dlaczego. Jednak nie mogłam nigdzie znaleźć dwóch najsilniejszych. Chaos całkowicie mną zawładnął. Nie wiedziałam już kim jestem i co robię...

Feels like I finally found it
More than I, than I could have ever imagined
After all this waiting and this holding on
Suddenly everything was gone...

Ona przyszła nagle. Wyciągnęła do mnie dłoń i otoczyła swoim światłem. Nagle zrozumiałam. Mogłam mieć to wszystko bez rozlewu krwi... Ale było już za późno. Mimo to, postanowiłam, żebędę próbować...

I'll be lifted, lifted, lifted
Reach up for the light
I'll be lifted, lifted, lifted
Devil can't catch me tonight
I'm not afraid, and i'm not alone
Even if I'm dancing o my own
I'll be lifted, lifted, lifted...



3 komentarze: