sobota, 7 lutego 2015

Interview with... 4

Zanim kolejne opko, wyniki ostatniego konkursu.

Odpowiedź to oczywiście Beryl i Nehelenia.

Wygrywa Van. Jako nagroda pełna dowolność ;)
_________________________________________


Kim jestem?

Wojowniczką. Moja moc przewyższa każdą inną w całej galaktyce. Jestem również strażniczką każdego istnienia, które się w niej znajduje.

Skąd się wzięłam?

Dokładnie nie wiem. Prawdopodobnie jestem skutkiem myśli Nowej Królowej Serenity, która chciała, żeby w całej galaktyce zapanował pokój. I jak widać jej prośba została wysłuchana...

Ile mam lat?

Nie wiem. Tutaj czas płynie inaczej. Nawet nie wiem, czy od chwili mojego pojawienia się upłynął miesiąc, czy też rok...

Skąd jestem?

Stąd. I Stamtąd. Umówmy się, że z tej galaktyki. Tak będzie łatwiej.

Jakie jest moje imię?

W sumie nie wiadomo. Nazywają mnie wieczną wojowniczką lub strażniczką. Ja w głębi ducha czuję się częścią Usagi.

Jaką mam moc?

Nieskończoną. Większą niż wszystkie wojowniczki razem wzięte. W końcu moje zadanie to ich ochrona.

Gdzie można mnie spotkać?

Gdzieś w galaktyce. Nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie gdzie ;)

Czy mam rodzinę?

Hmmm...

Czy kiedykolwiek mnie kusiło, żeby złamać zasady?

Czy kusiło? Owszem. Czy złamałam? Nie, nigdy.

Czy kiedykolwiek byłam zakochana?

A ktoś może mi łaskawie powiedzieć w kim?

Jakie jest moje największe marzenie?

Pokój. Szczęście. I normalne życie. Ale to ostatnie jest niestety niemożliwe...


1 komentarz:

  1. Lubię te wywiady :D Fajne są.

    Wiesz o czym napisz? http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2014/072/f/2/princess_small_lady_by_axsenart-d79zyr1.jpg o do tego ^^ Śmierć/odejście Serenity i Endymiona, co oznacza przejęcie władzy przez Chibiusę (Serenity Usagi) i początki jej rządów ^^

    OdpowiedzUsuń